Obserwatorzy

sobota, 1 sierpnia 2015

co nowego w kosmetyczce: lipiec 2015

Uwielbiam kosmetyczne zakupy, stojąc przy sklepowej półce czy też przeglądając katalogi nagle okazuje się, że jest tyle produktów, które są mi niezbędne ;-) Ostatnio staram się kontrolować ten mój zakupoholizm, chociaż niestety z różnym skutkiem. dzisiaj pokażę Wam zakupy lipcowe i powiem w sekrecie, że na sierpień też już coś zdążyło wpaść w moje łapki. 

Zaczynamy od malutkiego zamówienia z Marizy :-)
Gąbeczki do zmywania maseczek glinkowych zawsze się przydadzą, ponadto skusiłam się na puder ryżowy w kamieniu i mini lakier w ślicznym różowiutkim kolorze.

Obok Avonu też nie przeszłam obojętnie, chociaż większość to gratisy, które mnie oczywiście niezmiernie cieszą :-) Na zdjęciu brakuje jeszcze zegarka, który zamówiłam i teraz namiętnie noszę :-)

Zamówienie ze Skarbów Syberii. Większość to produkty do włosów, które idą u mnie w dużych ilościach, więc nie potrafiłam sobie odmówić, zwłaszcza, że robiłyśmy współne zamówienie z koleżanką i skorzystałyśmy z darmowej wysyłki. 
Kilka saszetkowców, które uwielbiam.

I kilka pełnowymiarowych kosmetyków.

Będąc w Lublinie nie mogę nie wejść do Yves Rocher. Zawsze się na coś skuszę. Na szczęście dla mnie i mojego portfela takie wizyty nie wypadają często. 

I kilka gratisów z Tso Mornini :-) Dzięki Monika :-*



A jak tam Wasze lipcowe nowości??
Szalejecie  czy raczej ograniczacie zakupy??

14 komentarzy:

  1. lubię ten peeling z planet spa!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne nowości, sporo rosyjskich kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  3. Anetko ale zaszalałaś, ile świetnych kosmetyków, ja ostatnio staram się bardzo ograniczać, kupuję tylko to co niezbędne i staram się zużywać domowe zapasy jakie mi się nagromadziły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja rowniez obkupilam się w babcie agafie :) Szampony przeciwlupiezowe! genialne :)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nous fournissons des médicaments pour le traitement de divers problèmes de santé, en utilisant un médicament qui est déjà fourni avec le grain peut guérir complètement la maladie.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...