Obserwatorzy

niedziela, 11 listopada 2012

Sensique - lakier nr 151

Sensique
Strong & Trendy Nails
lakier do paznokci z formułą tefpoly
nr 151

Taaaa wiem, że to stara seria, ale u mnie jest nowością, bo do tej pory nie miałam jeszcze żadnego lakieru z tej firmy. Uwierzycie?? Koniecznie muszę rzucić okiem na tą nową serię - może mi się coś spodoba ;-)
Lakier Sensique dostałam od siostry, która po zakupie uznała, że kolor jej nie odpowiada...i tym oto sposobem moja lakierowa rodzinka powiększyła się o kolejna buteleczkę :-)
Stałam sie szczęśliwą posiadaczką lakieru nr 151 o pięknym malinowym kolorze  z dodatkowymi błyszczącymi drobinkami - czyli kolor idealny dla mnie.



Informacje od producenta:
Lakiery do paznokci (bez toluenu i formaldehydu). 
Nowoczesna formuła z tefpoly przedłuża trwałość lakieru, pogłębia intensywność koloru i zapewnia efekt szklanego połysku.



Moja opinia: 

Lakier kupujemy w prostokątnej buteleczce o pojemności 8 ml.
Ten lakier zdobył moje serce przede wszystkim kolorem (jak dla mnie to malina) i połyskującymi drobinkami. 

Standardowo maluje 2 warstwy, które wysychają dosyć szybko. 
Konsystencja lakieru w sam raz, nie za gęsta nie za rzadka. 
Pędzelek cienki i długi, ale nawet dobrze się nim rozprowadza lakier  i nie robi smug.
Trwałość: niestety rewelacji nie ma, już na drugi dzień miałam pościerane końcówki, ale nie odpryskuje.
Lakier, pomimo posiadania błyszczących drobinek, zaskakująco dobrze się zmywa i nie zabarwia płytki paznokcia ani skórek.


Tradycyjnie na serdecznym palcu topper Essence Copper'ize me!

Lubicie lakiery z błyszczącymi drobinkami?? 

7 komentarzy:

  1. ja ogólnie lubię lakiery tej firmy, są niedrogie i trwałe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz wspaniałego bloga! więc będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam błyszczące lakiery :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się kolorek nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio częściej sięgam po drobinki:) Bardzo ładnie się prezentują i poprawiają humor.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny kolorek, całkowicie w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...