Obserwatorzy

sobota, 1 lutego 2014

a pod prysznicem....morela i pomarańcza

Nektar pod prysznic 
morela i pomarańcza 
Apart

Na początek kilka słów wyjaśnienia.
Mało mnie ostatnio ponieważ nasz laptop zakończył swój żywot. Trzeba było kupić nowy. Przez kilka dni trwały prace, modlitwy, groźby i prośby, aby odzyskać dane ze starego dysku. Na szczęście się udało i wszystkie zdjęcia i inne ważne dane są już bezpieczne na dysku zewnętrznym,  a ja mogę spokojnie powrócić do blogowania :-)

Dzisiaj kilka słów o kosmetyku, który swoim przepięknym zapachem umilał mi wieczorne prysznice. Zapraszam do dalszej części wpisu.


Informacje od producenta:

Kosmetyk zawiera naturalne, występujące w owocach bioflawonoidy, znane z właściwości  antyoksydacyjnych. Niwelują one działanie wolnych rodników, opóźniając starzenie skóry. Morela nawilża, zmiękcza, wygładza i ujędrnia skórę. Pomarańcza regeneruje, wygładza i nawilża. Nadaje skórze blasku i świeżości.  Kompleks witamin A, E, F, H, B5, B6 nawilża, odżywia, regeneruje i chroni skórę. Lipidy z oleju słonecznikowego sprawiają, że skóra traci mniej wilgoci oraz łatwiej się regeneruje.


Skład:



Moja opinia: 

Żel znajduje się w wygodnej, poręcznej plastikowej, ale dosyć miękkiej butelce o pojemności 400 ml. Opakowanie jest przezroczyste, dzięki czemu mamy możliwość kontrolowania stopnia zużycia kosmetyku.
Butelka zamykana jest na zatrzask, który bardzo łatwo się otwiera i zamyka. Otwór, przez który dozujemy żel, jest odpowiednich rozmiarów.



Szata graficzna opakowania jest prosta, nieprzeładowana, jednak nasz wzrok przyciąga raczej kolor żelu niż naklejki czy napisy. Żel ma bardzo energetyczny kolor, ni to pomarańczowy, ni czerwony.
Konsystencja jest odpowiednia, jak na tego typu kosmetyk, nie za gęsta, nie za rzadka, nie ucieka z dłoni i nie przelewa się przez palce.

Niewątpliwym atutem tego żelu jest jego zapach. To właśnie on sprawił, że z wielką przyjemnością sięgałam właśnie po niego. Nie jest żadną tajemnicą, że uwielbiam owocowo pachnące kosmetyki. Ten żel tak przepięknie pachnie morelą, że trudno od niego oderwać nos. Ogromnie żałuję, że zapach ten nie utrzymuje się na skórze. Bardzo chętnie sięgnęłabym po masło czy balsam o tym zapachu, ponieważ nie jest on ani mdły, ani zbyt ostry i tak naprawdę nadawałby się na każdą porę roku.

Żel bardzo dobrze się pieni, już niewielka jego ilość wystarczy aby umyć całe ciało.  Bardzo dobrze się spłukuje z ciała. Świetnie odświeża i oczyszcza skórę, przygotowując ją na przyjecie balsamu czy masła do ciała.

Żel nie wysuszył mi skóry, nie wywołał podrażnienia ani uczulenia.



Oprócz wersji z morelą i pomarańczą dostępne są również:
*aronia i jeżyna
*awokado i limonka
*liczi i żurawina

I powiem szczerze, że mam ochotę na wszystkie pozostałe wersje zapachowe, nawet pomimo ich ogromnej pojemności.


Znacie?? Lubicie?? Polecacie??





19 komentarzy:

  1. Faktycznie barwy żeli przyciągają wzrok, nie miałam okazji używać żeli Apart, ale kto wie? może jak lekki zapasik się zmniejszy obecnych to zakupię.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, że są takie duże :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, jak pachnie awokado i limonka. :D
    Z tej serii miałam ten żel i bardzo go lubiłam, głównie za piękny zapach. ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten zapach niewątpliwie wydaje się najpiękniejszy oceniając po nazwie, ale ciekawi mnie jeszcze liczi i żurawina :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam kiedyś płyn do kąpieli,ale o żelach nie słyszałam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam żurawinę i liczi i też pięknie pachnie - tak orzeźwiająco :) całkiem fajne te produkty Apartu

    OdpowiedzUsuń
  7. o żurawinę bym przygarnęła

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy wcześniej ich nie widziałam,ale z ciekawości chętnie któryś bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie znam, ale ciekawi mnie zapach morela pomarańcza.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne połączenia zapachowe, szkoda tylko, że żele mają taką dużą pojemność. Nie lubię kosmetyków większych niż 250-300ml

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam żeli z tej serii. Ba! Nawet nie widziałam ich w sklepach :) Jednak przyznam, iż kusi mnie ta morela :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Już sobie wyobrażam, jaki to musi być "soczysty" zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tych nie miałam ale w identycznych butelkach sprzedają zele w Lidlu teraz właśnie używam jakiegoś jeżynowego który pachnie bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawi mnie liczi&żurawina ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja mam płyn do kąpieli apartu taki różowy o zapachu róż (o dziwo) i jest genialny :) żeli nie używałam jeszcze :) zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam tego żelu :) Dobrze, że udało Ci się odzyskać zdjęcia i inne ważne dokumenty.. U mnie żywot zakończył aparat i też muszę kupić nowy..

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ten z liczi i żurawiną <3 nie sądziłam, że żel może tak pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...