Obserwatorzy

wtorek, 18 września 2012

kosmetyki minionego lata ...

post ten ukazał się automatycznie,
 ponieważ ja korzystając z urlopu wędruję po tatrzańskich szlakach :-)

chciałabym się z wami podzielić kosmetykami, których najczęściej używałam tego lata 
najbardziej szalałam z lakierami do paznokci, na twarzy było już zdecydowanie spokojniej :-)

kosmetyki "twarzowe" :-p


od lewej:
korektor  Maybelline EverFresh 
brązowy żel stylizujący do brwi Wibo
tusz do rzęs Delia Glamour
Olay krem nawilżający na dzień z dodatkiem podkładu MaxFactor do jasnej karnacji 

i dalej...


transparentny puder sypki fix&matte Essence 
róż do policzków Marble Mania Essence (jak widać miał mały wypadek - zaraz po kupieniu upadł mi na podłogę) 
baza pod cienie ArtDeco
cień do powiek Mariza świeża mięta
cień do powiek Mariza rafa koralowa

prawda, że skromnie i  bez szaleństw ????

a teraz pora na letnie lakiery 
oczywiście używałam dużo więcej kolorów, ale te, które pokazałam gościły na moich paznokciach zdecydowanie najczęściej


od lewej:
Eveline Multiwitaminowa odżywka z wapniem i kolagenem SOS dla kruchych i łamliwych paznokci
Smart Girls Get More nr 50
Miss Sporty Clubbing Colours nr 456
Astor Lacque DeLuxe Diva Rouge nr 240
Pierre Rene Top Flex nr 211 Holiday Dream 
topper Essence Copper'ize me
Golden Rose Paris nr 238
Essence Fruity One Kiwi a Day



1 komentarz:

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...