Obserwatorzy

niedziela, 20 stycznia 2013

Szampon przeciwłupieżowy Mrs. Potter's


 Szampon przeciwłupieżowy
Dziegieć & Vecorexin Protective
Mrs. Potter's 
Forte Sweden


Szamponów i odżywek z firmy Forte Sweden, z charakterystyczną Panią w kapeluszu na butelce, chyba nie trzeba nikomu przedstawiać. Sama używam ich już baaaaardzo długo i odkąd pamiętam zawsze jakaś butelczyna jest w mojej łazience. Wypróbowałam już chyba wszystkie ich rodzaje, a mają spory wybór, zarówno szamponów, jak i odżywek.
Z problemem łupieżu zmagam się już od dawna, co się go pozbędę to on, jak bumerang, wraca za jakiś czas-i zaczynam z nim zabawę od nowa.Dlatego też w mojej łazience cały czas, na wyposażeniu, jest jakiś szampon przeciwłupieżowy. Tym razem jest to szampon z dziegciem.
Dzisiaj parę słów o szamponie przeciwłupieżowym.



Informacje od producenta:
Nowa wzbogacona receptura szamponu przeciwłupieżowego zawiera dziegieć, który naturalnie hamuje rozwój bakterii powodujących łupież, nie podrażniając skóry głowy oraz kompleks składników aktywnych Vecorexin Protective, który chroni włosy przed szkodliwymi warunkami środowiska i zwiększa ich blask.
Efekt: włosy mają zdrowy wygląd i są pozbawione oznak łupieżu.


Skład:



Moja opinia:
Szampon znajduje się w smukłej, wysokiej butelce o poj. 500ml. Butelka ma wygodne zamknięcie "na zatrzask", które łatwo się otwiera i nie przecieka, możemy go śmiało stawiać "na głowie". Szata graficzna opakowania utrzymana w kolorystyce beżowobrązowej - spójna z zawartością.
Sama butelka jest dość sztywna, na początku używania nie ma problemu z wydostaniem szamponu, kłopoty zaczynają się mniej więcej od połowy butelki - muszę użyć dużo siły, żeby wydusić szampon. Bardzo mnie to denerwuje! W tym momencie zostało mi już niewiele szamponu i będę musiała przeciąć opakowanie, dobrym pomysłem jest też przelanie go do butelki z dozownikiem - miałam tak zrobić, ale zanim się za to zabrałam, szamponu zostało mi już niewiele i nie
opłaca mi się brudzić kolejnej butelki.
Konsystencja gęsta, dobrze rozprowadza się po włosach. 
Szampon ma kolor jasnobrązowy z perłowym połyskiem (odrobinę ciemniejszy niż na zdjęciu).

Zapach szamponu jest koszmarny. Jak go tylko powąchałam zastanawiałam się czy nie oddać go w dobre ręce mamy :-) No po prostu śmierdzi, nie wiem jaki zapach ma dziegieć - ale to pewnie to ma taki specyficzny zapaszek. Poużywałam trochę i stwierdziłam, że na początku owszem śmierdzi, ale z każdym kolejnym razem, zapach jest mnie wyczuwalny. Teraz zostało mi szamponu na kilka użyć i śmiało mogę powiedzieć, że nie wyczuwam już żadnego zapachu. Chyba się już do niego przyzwyczaiłam. Dobre w tym wszystkim jest to, że o ile szampon śmierdzi podczas mycia, zapach ten nie utrzymuje się na włosach.
Szampon ładnie się pieni i dobrze oczyszcza włosy, które stają się lśniące i błyszczące, ale wymagają nałożenia odżywki, aby można je było rozczesać.
Co do działania przeciwłupieżowego - co prawda nie zlikwidował całkowicie problemu, ale zmniejszył jego występowanie. Na plus mogę mu zaliczyć to, że nie nasilił objawów łupieżu, co innym szamponom, niestety, się zdarzało.  
Jednak nie satysfakcjonuje mnie to w pełni, dlatego będę dalej szukała idealnego rozwiązania mojego problemu z łupieżem.
Szampon niezwykle wydajny, u mnie stoi już chyba z pół roku i dopiero teraz zechciał się skończyć.
Minusem może być słaba dostępność: u mnie szampony i odżywki tej firmy można dostać w małych sklepach i osiedlowych drogeriach. 

Znacie te szampony i odżywki?? Lubicie??
 
 

23 komentarze:

  1. Pewnie on tym odrażającym zapach miał wypędzać zły łupież ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię śmierdzących kosmetyków. Z panią w kapeluszu mam odżywkę do włosów farbowanych, ale jeszcze jej nie używałam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja za śmierdziuchami też nie przepadam, ale jeśli mają pomóc....

      Usuń
  3. Nie znam szamponów tej firmy, a w sumie rzadko ostatnio miewam problem z łupieżem. Jeśli się pojawia używam Nizoralu i po kłopocie. Pozdrawiam, miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. firma ma w swojej ofercie ogrom rodzajów, zarówno szamponów, jak i odżywek

      Usuń
  4. Może masz ochotę odpowiedzieć na TAG :))) http://czarnulka25kosmetyki.blogspot.com/2013/01/tag-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  5. znam ale bardzo nie lubie ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. nie używałam jeszcze tego szamponu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. firma ma bardzo bogata ofertę, na pewno każdy znajdzie coś dla siebie :-)

      Usuń
  7. Ja chyba raczej się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj szkoda, co prawda ten szampon nie zachwyca, ale mają świetne odzywki do włosów :-)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. kolor faktycznie oryginalny i jeszcze ten połysk :-)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. polecam odżywki do włosów do spłukiwania :-)

      Usuń
  10. jakie szczęście , że nie mam z tym kłopotu...no chyba, ze użyję przypoadkowo szamponu fruktis...wtedy łupież murowany ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. oj tak szampon Fruktis też tak na mnie działa :-(

    OdpowiedzUsuń
  12. hmm mialam tej firmy, ale inny, ladnie pachnial;)
    zapraszam na rozdania na moim blogu;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie cały czas jest coś z tej firmy, albo jakiś szampon, albo odzywka :-)
      dziękuje za zaproszenie

      Usuń
  13. jak kupić ten szampon przeciwłupierzowy .Czekam na odpowiedż.

    OdpowiedzUsuń

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...