Obserwatorzy

czwartek, 3 stycznia 2013

Eva Natura - krem pod oczy, seria Herbal Garden

Krem pod oczy i na powieki
ekstrakt z ziela świetlika
na dzień i na noc 
Eva Natura
Herbal Garden


Ciągle poszukuję idealnego kremu pod oczy. A jaki powinien być ten idealny krem według mnie??  Otóż przede wszystkim powinien się szybko wchłaniać, zmniejszać cienie pod oczami i nie wysuszać delikatnej skóry pod oczami - tylko tyle, więcej nie wymagam.  W chwili obecnej mam 3 różne kremy pod oczy, które stosuję bardzo regularnie i systematycznie.



Informacje od producenta:
Delikatny krem bogaty w naturalne substancje aktywne, który skutecznie pielęgnuje skórę wokół oczu. Zawiera ekstrakt z ziela świetlika, algi, polisacharydy i masło shea. Krem wygładza zmarszczki mimiczne i zmniejsza oznaki zmęczenia skóry wokół oczu.

Sposób stosowania:
Stosować rano i wieczorem delikatnie wklepując niewielką ilość kremu pod oczy i na powieki. Unikać wprowadzenia preparatu do worka spojówkowego.

Efekty codziennego stosowania kremu pod oczy: skóra wygładzona, optymalnie nawilżona.

Skład:

 

Moja opinia:
Krem kupujemy w papierowym kartoniku, w którym znajduje się miękka tubka o pojemności 25 ml - jak dla mnie dużo za dużo (lubię często zmieniać kremy pod oczy, a taką pojemność będę chyba zużywała całe wieki). Tubka zakończona jest długim dzióbkiem, przez który łatwo wydostać krem - jednak, jak dla mnie, dzióbek ten ma za duży otwór i trzeba uważać, aby  wycisnąć odpowiednią ilość  kremu. Mi się rzadko kiedy udaje ta sztuka i w większości przypadków wyciskam za dużo.
Krem ma konsystencję kremową, ale dosyć rzadką, dzięki czemu łatwo się rozprowadza.
Zapach ledwo wyczuwalny, ziołowy.
Po nałożeniu go pod oczy lekko chłodzi, ale już nałożony na powieki szczypie i piecze, na szczęście nie wywołuje zaczerwienienia.
Jego wielkim minusem jest czas wchłaniania się, trwa to koszmarnie dłuuuuugo - dlatego używam go na noc,albo wtedy, gdy mam czas. Bardzo mnie to rozczarowało, ponieważ miałam wielką nadzieję, że będę mogła go stosować pod makijaż.
Z tego powodu zmuszona byłam do zakupu kolejnego kremu pod oczy, który nadawałby się pod makijaż. A teraz małe sprostowanie: to nie jest tak, że krem nie nadaje się pod makijaż, bo owszem nadaje się, jak najbardziej, tylko trzeba mieć co najmniej 20 min., żeby krem się wchłonął i można było go wykonać.
Jak już przetrwamy czas wchłaniania się, okaże się, że krem nie pozostawia tłustej warstwy i bardzo dobrze współpracuje z kosmetykami do makijażu.
Na plus mogę napisać, że nie wysusza skóry wokół oczu, a nawet delikatnie ją nawilża, wygładza i ujędrnia. Niestety nie zmniejsza cieni pod oczami - ale też producent nic na ten temat nie pisze.

Jednym słowem: krem spełni oczekiwania osób, które poszukują  nawilżenia i ujędrnienia, z większymi problemami, czyli workami czy cieniami pod oczami, sobie nie radzi.

To już kolejny, przetestowany przeze mnie, kosmetyk z serii Herbal Garden.
Moją recenzję toniku do twarzy można znaleźć tutaj

Używałyście coś z tej serii?? Jakie są Wasze opinie na temat tych kosmetyków??






10 komentarzy:

  1. Tego nie miałam, ale od kilku miesięcy używam kremu Eveline. Niestety mnie nie zachwycił. Niedługo napiszę notkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainteresował mnie:) Może nastepnym razem sie skusze;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam tego warto wiedzieć pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ze świetlikiem są dobre kremy:) Tego nie miałam. Porządna recenzja:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawi mnie ten krem. Jest na niego chyba teraz nawet promocja w Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie wypatrzyłam go w gazetce z Rossmanna i się nad nim zastanawiałam, ale teraz sama już nie wiem. Chciałabym znaleźć coś, co w końcu rozjaśni trochę moje sińce pod oczami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja przyjaciółka go ma i twierdzi, że jest dobry Zapraszam do mnie i proszę bardzoo o obserwacje (ja obserwuje) http://wera-nika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja się czaję na tonik tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tę serię bardzo lubię, miałam tonik, żel do mycia twarzy i płyn dwufazowy. Na krem się nie zdecydowałam.

    OdpowiedzUsuń

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...