Obserwatorzy

poniedziałek, 24 czerwca 2013

tonik odświeżający Corine de Farme


Tonik odświeżający
Corine de Farme



 Podejrzewam, że w czasie tych letnich miesięcy, moja aktywność zarówno u mnie na blogu, jak i u Was nieco spadnie. Działka, słońce, wyjazdy, rodzinne spotkania to wszystko nie sprzyja przesiadywaniu przed komputerem.
Ale do rzeczy... dzisiaj o toniku zupełnie mi nie znanej firmy.


Informacje od producenta:
Tonik odświeżający opracowany na bazie naturalnych składników, starannie dobranych w celu zapewnienia skórze nawilżenia oraz zachowania optymalnej równowagi. 
99% naturalnych składników: woda oraz naturalne ekstrakty z róży.
1% składników syntetycznych zapewniających trwałość produktu.
Komfort i bezpieczeństwo: hipoalergiczny, nie zawiera alkoholu, bez parabenu, phenoxyethanolu oraz sztucznych barwników.
Testowany dermatologicznie. 

Działanie: oczyszcza i odświeża skórę, usuwa resztki makijażu. Pozostawia cerę delikatną i elastyczną. Przywraca optymalny poziom nawilżenia. Nie podrażnia. 
Skład:


Moja opinia:
Tonik dostępny w półprzezroczystej butelce o poj 200 ml. Wyposażony jest w pompkę dozującą kosmetyk - jak dla mnie świetne rozwiązanie, uwielbiam opakowania z pompką. Chociaż do nasączenia wacika potrzeba 3-4 pompek, to i tak uważam, że to dobry pomysł. Opakowanie na pewno sobie zostawię i będę w nie przelewać inne toniki.



Butelka jest w kolorze różowym, ale sam tonik to wodnisty, bezbarwny płyn.
Zapach ziołowy, bardzo delikatny i bardzo mało wyczuwalny, ale jednocześnie  przyjemny i miły dla nosa.
Ten tonik kupiłam przypadkiem w osiedlowej drogerii i muszę przyznać, że był to bardzo udany zakup. Świetnie sprawdził się na mojej mieszanej skórze: nie podrażnił jej, nie wysuszył, a wręcz delikatnie nawilżył.
Idealnie nadaje się do odświeżenia skóry w ciągu dnia: oczyszcza ją i ściąga nadmiar sebum. Natomiast wieczorem usuwa resztki makijażu oraz koi skórę po użyciu żelu do mycia twarzy. 


Jedynym minusem jest bardzo słaba dostępność tych kosmetyków. Szkoda bo to kolejna firma, której kosmetyki są godne uwagi, a strasznie ciężko je dostać stacjonarnie.


Podsumowując: świetny tonik, nie tylko do cery wrażliwej. Spodobał mi się na tyle, że nabrałam ochoty na inne kosmetyki tej firmy.

Miałyście kosmetyki Corine de Farme?? Jak się u Was sprawdziły??
Polecacie jakiś krem z tej firmy??

33 komentarze:

  1. oo, powiem szczerze, że ja nigdy nie słyszałam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Firma zupełnie dla mnie nie znana:)

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety nic od nich nie miałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nawet nie słyszałam o tej marce

      Usuń
    2. to moje pierwsze spotkanie z kosmetykiem tej firmy ...

      Usuń
  4. Miałam okazję ostatnio kilka razy go użyć, tak z czystej ciekawości, bo mi również produkt wcześniej był nieznany.
    Kosmetyk bardzo miły w użytkowaniu, jak tylko wypatrzę go stacjonarnie, na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi spodobał się na tyle, że na pewno rozejrzę się za kremem z tej firmy ...wiem, że jest jeszcze płyn micelarny

      Usuń
  5. Pierwszy raz słyszę o tej firmie;)Podoba mi się ,że nawilża bo moja skóra bardzo tego potrzebuje i opakowanie też wygląda ciekawie:)A w jakiej cenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam kosmetyki z pompką :-)
      zapłaciłam za niego około 10-11 zł

      Usuń
  6. Fajnie, że ma delikatny ziołowy zapach, bo na początku nieco mnie odstraszyły te ekstrakty z róży :) Firmy również nie znam, ale taki tonik to fajna sprawa na odświeżenie w tak upalne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co prawda nie słyszałam jeszcze o tej firmie, jednak bardzo mnie skusiłaś

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie słyszałam o tej firmie. Ale ogromny plus za pompkę!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. niestety firma nie jest zbyt znana, ja go dorwałam w osiedlowej drogerii

      Usuń
  10. Nie miałam i niestety nie spotkałam się jeszcze z kosmetykami z tej firmy, aczkolwiek pompka przy toniku może być faktycznie niezłym rozwiązaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak pompka jest dobrym rozwiązaniem; ciężko dostać te kosmetyki niestety

      Usuń
  11. Że tak powiem o marce pierwszy raz słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to niezbyt znana firma, jednak mam nadzieję, że to się zmieni

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. do tej pory mi też była nieznana, a szkoda bo tonik bardzo przyjemny

      Usuń
  13. nie znam ani tego produktu ani producenta. Ale opakowano całkiem fajne ma:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. opakowanie z pompką świetnie się spisało :-)

      Usuń
  14. Mam co do niego mieszane uczucia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie sprawdził się całkiem fajnie...ciekawa jestem zatem Twojej opinii na jego temat :-)

      Usuń
  15. nie znam go, ale toników używam sporadycznie.. wystarcza mi płyn micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. płyn micelarny faktycznie jest wielozadaniowy ...ja jednak nawet po użyciu micela przecieram twarz tonikiem

      Usuń
  16. wcześniej o nim nie słyszałam..

    OdpowiedzUsuń

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...