Obserwatorzy

czwartek, 15 sierpnia 2013

Taki dzień zdarza się raz!

Ogłaszam wszem i wobec, że dokładnie rok temu zamieściłam swój pierwszy wpis na blogu :-)




W tej chwili mój blog ma 246 obserwatorów. Zaczynając swoja przygodę z blogowaniem nie przypuszczałam, że ktoś będzie chciał mnie czytać i odwiedzać. 
Dziękuje Wam za to, że jesteście!!!

Przez ten rok napisałam dla Was 132 posty, odwiedziliście mnie ponad 25 200 razy i zostawiliście ponad 3500 komentarzy. Oszałamiające liczby :-)

Ja ze swej strony zrobiłam dla Was 3 rozdania, a w tej chwili trwa akcja "Przygarnij kosmetyk", na którą oczywiście serdecznie zapraszam.

Miałam również przyjemność wziąć udział w I Spotkaniu Blogerek w Chełmie, gdzie poznałam fantastyczne dziewczyny i spędziłam wspaniale czas.

Pozdrawiam urodzinowo 




24 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego!:) Gratuluję ogromnego sukcesu i życzę dalszej weny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. życzę Ci wszystkiego najlepszego i dalszego rozwoju, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aby tak dalej ;) sto lat! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje ;)
    I wszystkiego najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielkie gratulacje! ważne to święto nie da się ukryć:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego i wieeeeelu obserwatorów! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego dla blogusia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje. ciekawe czy uda mi się osiągnąć chociaż połowę tego co Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  9. sto lat i wielu kolejnych ciekawych wpisów! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. życzę wszystkiego najlepszego co może Cię spotkać w blogowym świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepszego i gratuluje :) To teraz odliczamy do następnych urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę Ci kochana wszystkiego najlepszego z tej okazji i oczywiście dalszych sukcesów ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje!!! Życzę dalszej pomyślności, pomysłów na nowe notki i jeszcze większego zapału w tesowaniu kosmetyków ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. najlepszego i wytrwałości na kolejne lata :*

    OdpowiedzUsuń
  15. no to kolejnych jeszcze większych sukcesów i satysfakcji z blogowania :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje pierwszej rocznicy! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję i oby za rok było jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje i miłego dalszego blogowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje i wszystkiego dobrego z okazji roczku :)

    OdpowiedzUsuń

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...