Obserwatorzy

wtorek, 28 sierpnia 2012

"Nudziak" idealny :-)

Rimmel 60 seconds
500 Caramel Cupcake

Dzisiaj notka o idealnym dla mnie "nudziaku" - jak go tylko zobaczyłam na sklepowej półce wiedziałam, że będzie mój  :-)
Lakier zamknięty jest w poręcznej 8 ml, okrągłej buteleczce.


Jego kolor określiłabym jako kawę z mlekiem - idealnie współgra z kolorem mojej skóry :-) 
Ogromnym plusem tego lakieru jest szeroki, płaski pędzelek -bardzo dobrze mi się nimi maluje. Dodatkowe atuty to szybkie schnięcie i krycie po pierwszej warstwie - normalnie szczyt szczęścia hihihi  
O trwałości się nie wypowiem, bo wszystkie lakiery zmywam po 2 dniach.
Lakiery Rimmel są powszechnie dostępne i bardzo często są na nie promocje  - ja za swój zapłaciłam 9,90zł

A teraz kilka zdjęć na moich serdelkowatych palcach ;-)



Jak na razie to jedyny mój lakier z tej serii, ale podejrzewam, że nie ostatni :-)

A Wy macie jakieś kolory z tej serii?? Zadowolone jesteście z nich??

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładny nudziak ;) Nie mam żadnych lakierów z tej serii ale temu na pewno się przyjże :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny nudziak :) Lubię takie kolorki na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam fajnego nudziaka z vipery ;)
    Zapraszam Cię do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Troche tutaj nakłamane z tym, że wysycha w 60 sekund ale jeśli chodzi o całokształt to naprawdę ta seria jest godna polecenia:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie nudziak idealny :)
    nie mmam jeszcze żadnego z tych lakierów, ale przy najbliższej promocji na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...