Obserwatorzy

środa, 15 sierpnia 2012

Farmona - żel do mycia twarzy

Farmona Blue Lagoon – ekskluzywny żel nawilżająco – wygładzający do mycia twarzy 
skóra odwodniona i pozbawiona blasku 


Informacje od producenta: 
Wyjątkowo łagodny, jedwabisty żel do mycia twarzy dokładnie oczyszcza skórę z wszelkich zanieczyszczeń nie podrażniając i nie powodując jej wysuszenia.
Dzięki zastosowaniu najwyższej jakości składników aktywnych i delikatnych, roślinnych substancji myjących żel doskonale oczyszcza skórę i zapewnia maksymalny komfort. Sprawia, że skóra pozostaje świeża, doskonale nawilżona i aksamitnie gładka.

Sposób użycia:
Żel rozprowadzić kolistymi ruchami na wilgotnej skórze twarzy, szyi i dekoltu. Następnie dokładnie spłukać ciepłą wodą i osuszyć twarz ręcznikiem. Stosować rano i wieczorem.

Skład: 
 Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Acrylates Copolymer, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoyl Apple Amino Acids, Propylene Glycol, Glycerin, Algae Extract, Fucus Vesiculosus Extract, Crithimum Maritimum Extract, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Ethylhexylglycerin, Polyaminopropyl Biguanidyne, Panthenol, Parfum, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, Hexyl Cinnamal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexane Carboxaldehyde, Limonene, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, CI 42090.
Źródło: wizaż.pl

Moja opinia:
Ostatnio pokochałam wszelkie kosmetyki z pompką … dlatego też ten żel już na starcie miał u mnie plusa …
Żel zamknięty jest w prostym, przezroczystym opakowaniu dzięki czemu łatwo kontrolujemy poziom zużycia, bardzo ładnie prezentuje się na łazienkowej półce z tym swoim kolorem czystej wody z laguny i pęcherzykami powietrza w środku
Pompka działa bez zarzutu, chociaż aby uzyskać odpowiednią ilość żelu do zmycia makijażu potrzeba 3-4 naciśnięcia …
Żel jest dosyć rzadki, i  jak dla mnie, konsystencja mogłaby być troszkę gęstsza, ale absolutnie nie jest to wada dyskwalifikująca, po prostu musiałam się przestawić na taką formę, bo ostatnio używałam dosyć gęstych żeli (Perfecta, Olay), dlatego też przez kilka dni uważałam, żeby żel nie przelał mi się przez palce, ale już jest ok
Zapach ma delikatny, subtelny, bardzo przyjemny
 Bardzo dobrze się pieni, dokładnie zmywa makijaż nawet tusz i cienie, może nie nawilża jakoś dogłębnie, ale na mojej mieszanej skórze nie powoduje uczucia „ściągnięcia’, a to już bardzo dużo
 Żel nie wywołał u mnie podrażnienia, nie uczulił mnie i nie „zapchał”
Dodatkowym atutem tego żelu jest to, że jest to produkt Polski.
Jedynym minusem, według mnie, jest słaba dostępność – u mnie w mieście nie do dostania w sklepach stacjonarnych, pozostaje mi zamawianie go przez Internet, a wiadomo że na jednym żelu się nie skończy echhhh 

pozdrawiam 
anenia

4 komentarze:

  1. Też lubię jak kosmetyki są wyposażone w pompkę;) Moim ulubionym żelem jest Babydream:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię kosmetyki z pompką, a tego nie używałam, ale brzmi zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pompka to faktycznie duży plus:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z przyjemnością bym takiego żelu skosztowała:) Buteleczka bardzo zachęcająca, trzeba by było po drogeriach połazić

    OdpowiedzUsuń

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...