Obserwatorzy

niedziela, 19 sierpnia 2012

Mariza - rafa koralowa i swieża mięta

Cienie do powiek to pierwsze kosmetyki firmy Mariza, które zakupiłam -  do tej pory nie miałam styczności z ta firmą.  Ale po kolei ....


Informacje od producenta:
Matowe cienie do powiek o miękkiej, jedwabistej formule podkreślają Twoje oczy niezwykle intensywnym i głębokim kolorem. Wyselekcjonowane kolory stosowane samodzielnie lub łączone dowolnie według Twoich potrzeb pozwolą Ci stworzyć olśniewający, a zarazem prosty w wykonaniu makijaż. Formuła cieni jest bardzo bezpieczna dla oczu, ponieważ została oparta tylko na naturalnych pigmentach, bez parabenów, z hipoalergiczną kompozycją zapachową.
Źródło: wizaż.pl

Letnia kolekcja perłowych cieni do powiek kusi nasyconymi barwami. Cienie stosowane na sucho mienią się delikatnie, a użyte na mokro iskrzą i przykuwają wzrok soczystym kolorem.
Źródło: mariza.com.pl 

Moja opinia:

Jedną z niewątpliwych zalet tych cieni  jest opakowanie - czarne, klasyczne i ..... zakręcane, co mi się niezmiernie podoba :-) Dodatkowym plusem jest przezroczyste wieczko, dzięki któremu łatwo odnajdziemy interesujący nas kolor w swoich zbiorach;
Cienie mają w miarę dobrą pigmentację, chociaż, żeby uzyskać jednolity kolor na powiece trzeba nałożyć co najmniej 2 warstwy cienia, dopiero wtedy nie tworzy prześwitów; nieznacznie się osypują, ale nie jest to coś z czym nie można sobie poradzić;  utrzymują się cały dzień, ale na bazie Art Deco - bez bazy na moich tłustych powiekach jest to max 3-4 godz czyli kiepsko;
Cena regularna to 13,90 zł, w ostatnim katalogu cena promocyjna 9,50 zł

  
Pomimo tych wszystkich niedociągnięć mam ochotę wypróbować kolejne kolory ...  kusi mnie szczególnie złoty melon i szmaragdowa wyspa (czyż te nazwy nie są zachęcające??)

A Wy macie jakieś cienie z tej firmy?? Polecacie szczególnie jakiś kolor??

12 komentarzy:

  1. Mam od niedawna dwa cienie i denerwuje mnie to, że się mocno osypują. Ale to na razie pierwsze wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorki piękne, letnie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba większość cieni na bazie utrzymuje się tyle:) ta miętka mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mięta jest piękna:) Widziałam na innym blogu pomarańczowy i też wyglądał świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam świeżą miętę :)
    Jeżeli zechcesz coś jeszcze zamówić z Marizy, to służę pomocą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kuszą mnie ostatnio te cienie z marizy, fajne maja kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kolorki ja z Marizy posiadam paletkę pięciu kolorków ale z pewnością zakupię też te pojedyncze bo mają niesamowite odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne cienie, mam ochotę na rafę koralową. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są kolory tych cieni :)

    OdpowiedzUsuń

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...