Obserwatorzy

środa, 15 sierpnia 2012

no i stało się ....

witam gorąco :-)
po miesiącach przemyśleń, rozważania wszystkich "za" i "przeciw", bicia się z myślami czy wystarczy mi czasu na jeszcze jednego bloga, czy będę miała o czym pisać i czy ktoś to będzie chciał czytać w końcu zapadła decyzja na TAK i oto jestem hihihi  
na początek wypadałoby się przedstawić i napisać, co nieco, o sobie ... mam na imię Aneta, jestem tuż po 30-tce, pochodzę z woj. lubelskiego, oprócz kosmetyków kocham książki, dobre filmy, czekoladę w każdej postaci <wstyd>, herbatę z cytryną i głos Artura Gadowskiego :-p

pozdrawiam cieplutko 
anenia

5 komentarzy:

  1. Witam :)
    Podejrzewam, że będę tu częstym gościem.
    Miłego bloggowania i częstych wpisów ;)
    Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło Cię poznać:) Czekam na następne posty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A gdzie w tym wszystkim są krzyżyki? Wołają o pomstę do nieba żeś o nich nie wspomniała;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowe blogi jak najbardziej za :) pozazdrościć tak wielkiej publiczności w tak krótkim czasie :) Super notki na większość rzuciłam oczkiem :) Pozdrawiam, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...