Obserwatorzy

piątek, 24 sierpnia 2012

Kolastyna - tonik

Kolastyna Refresh 
Tonik 
 cera normalna i mieszana  



Informacje od producenta:
Unikalna kompozycja kolagenu, elastyny i glikogenu , w połączeniu z minerałami (magnez, miedź, cynk) usprawnia metabolizm i proces dotlenienia komórek oraz przywraca poziom optymalnego nawilżenia skóry. Tonik odświeża i wygładza naskórek, przywracając naturalna równowagę, czystość i promienny wygląd. Produkt nie zawiera parabenów. 

Skład:


Moja opinia:
Tonik kupiłam skuszona promocją, mając nadzieję na dobry, tani polski kosmetyk... niestety zawiodłam się.
Ale po kolei: Tonik zamknięty jest w przezroczystej 200 ml buteleczce, otwór przez który wylewamy produkt jest odpowiedniej wielkości, zamknięcie działa bez zarzutu. Sam tonik jest przezroczysty o dosyć ładnym zapachu.
Mam cerę mieszaną ze skłonnością do przesuszania się,  do tej pory żaden z używanych przeze mnie kosmetyków nie uczulił mnie ani nie podrażnił. Niestety zawsze jest ten pierwszy raz :-(
Już po pierwszym użyciu wiedziałam, że to tonik nie dla mnie. Każde przejechanie wacikiem nasączonym tym tonikiem powodowało zaczerwienienie i pieczenie skóry. Użyłam go jeszcze kilka razy, ale za każdym razem powodował te same objawy... dlatego bez żalu pożegnałam się z nim i oddałam go siostrze, u której spisuje się świetnie i nie wywołuje w/w podrażnień. 
Bardzo żałuję, że nie sprawdził się u mnie  bo chciałam jeszcze wypróbować inne produkty tej marki, ale po takiej niespodziance chyba będę się trzymała z daleka od produktów Kolastyny. Dobrze, ze nie kupiłam do kompletu żelu do mycia twarzy - a miałam na to ogromną ochotę ...

A u Was jak sprawdzają się produkty Kolastyny?? Używacie coś tej firmy??




6 komentarzy:

  1. Na mojej mieszanej skórze tonik sprawuje się świetnie; jakichkolwiek uczuleń czy niepożądanych efektów brak.
    Może jakbyś wybrała wersję różową - dla skóry suchej i wrażliwej uniknęłabyś podrażnień?...
    Magda - siostra ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Produkty Kolastyny używam bardzo rzadko.Kremy mnie rozczarowały,są za rzadkie i słabo się wchłaniają.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam i raczej sie nie skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam go kupic jak były przeceny w Rossmannie, ale zapomniałam. Nie używałam go jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten tonik tylko, że różowy ale mi pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam płyn micelarny do demakijażu z tej firmy,ale go jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...