Obserwatorzy

czwartek, 30 sierpnia 2012

Nivea - żel pod prysznic

Nivea 
Water Lily & Oil
 żel pod prysznic
z formułą Hydra IQ
i perełkami olejku 
o zapachu lilii wodnej 

Kosmetyki z firmy Nivea nie należą do moich ulubionych. Bardzo rzadko sama kupuję coś z tej firmy, najczęściej są to prezenty od rodziny, znajomych bądź gratisy do zakupów.
Jeśli jesteście ciekawe czy polubiłam ten żel pod prysznic - zapraszam do dalszej lektury.  
Od żelu pod prysznic nie wymagam zbyt wiele (chyba). Jak dla mnie ma dobrze się pienić, ładnie pachnieć i nie wysuszać skóry. I tyle, czy aż tyle?? 

A oto i główny bohater tej notki :-)


 Informacje od producenta:
Pobudź swoje zmysły zapachem lilii wodnej, podczas gdy jedwabisty, świeży żel z perełkami olejku otuli Cię miękką, pielęgnującą pianą.
Unikalna formuła Hydra IQ sprawia, że dzięki nowym sieciom akwaporyn - białek stymulujących powstawanie nowych kanalików dystrybuujących wodę w skórze, jest ona optymalnie nawilżona nawet w głębokich warstwach naskórka.
Produkt przebadany dermatologicznie, pH odpowiednie dla skóry.
Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Acrylates Copolymer, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Parfum, Helianthus Annuus Seed Oil, Glycerin, Glyceryl Glucoside, Sodium Chloride, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Disodium Cocoyl Glutamate, Trisodium EDTA, Propylene Glycol, Lactose, Microcrystalline Cellulose, Benzophenone-4, Sodium Sulfate, Phenoxyethanol, Propylparaben, Methylparaben, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Alpha-Isomethyl Ionone, Limonene, Citronellol, Benzyl Alcohol, CI 77492, CI 16035.

Źródło: wizaz.pl

Moja opinia:

Żel zamknięty jest  w dosyć poręcznej buteleczce o pojemności 250 ml, czyli standardowo.
Sam żel jest przezroczysty z żółtymi kuleczkami olejku, które podczas mycia pękają i nawilżają naszą skórę - co prawda nie jest to jakieś super nawilżenie, ale dzięki temu nie wysusza skóry, a to już plus.
Udał mi się zrobić zdjęcie kuleczek :-)
 
Co do zapachu to muszę się przyczepić - zapach jest tak delikatny, że aż ledwo wyczuwalny, niestety nie utrzymuje się też na skórze. Osobiście wolę jednak bardziej zdecydowane  zapachy.
Kolejnym minusem tego żelu jest to, że słabo się pieni, a co za tym idzie jest mało wydajny, ponieważ aby uzyskać choć trochę piany potrzebne są spore jego ilości. 
Żel nie wysuszył mi skóry, nie wywołał podrażnienie ani uczulenia.
Plusem jest to, ze często można go dostać jako gratis do zakupów - ja swój dostałam w Drogerii Natura, od jutra, czyli 31 sierpnia, jest jako gratis do zakupu dowolnego balsamu lub mleczka do ciała 400 ml Nivea w Rossmannie. 

Podsumowując nie zachwycił mnie niczym i na pewno drugi raz po niego nie sięgnę.

A jakie są Wasze ulubione żele pod prysznic??

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam te żele, są delikatne i mają cudne zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię Dove, duże butle od Ziaji i żele OS :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się nie polubiłam z tymi żelami.

    Nie martw się, jeżeli to syrop granadina to jest wszystko dobrze. Pamiętaj, że jako syrop będzie cięższy od alkoholu i soku, więc opadnie na dno, możesz robić okrężne ruchy, fajny efekt. Daj znać, proszę, jak wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam go nigdy w sklepie a te kropelki oleju wyglądają mega fajnie :)
    Bardzo fajny blog
    dodaje do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń
  5. też go miałam i lubię ;)
    Zapraszam cię do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam go jeszcze ale nie lubię słabo pieniących się żeli ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj maniaczko kosmetyków :) Pozdrawiamy Cię od ekipy Mollona bardzo serdecznie i chcemy Ci przekazać, że teraz jest dostępny dla blogerów serwis mollon.wroclaw.pl a jak Cie jakiś produkt zainteresuje, to podając hasło "kolorowo i pachnąco" otrzymasz od nas kosmetyk do włosów w prezencie i kolejna recenzja mogłaby wyjść z Twej głowy. Pozdrawiamy - Mollon Cosmetics :-)

    OdpowiedzUsuń

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...