Obserwatorzy

piątek, 26 października 2012

Tajemnicze pudełko :-)

Dzisiaj chciałam Wam pokazać mój mały zbiór, który mieści się, jak dotąd, w takim małym pudełeczku
Tajemnicze pudełko, jak widać, zostało zaadaptowane po męskiej wodzie toaletowej STR8 - idealnie nadało się na moje potrzeby :-)
jak na razie wielkościowo jest wystarczające na moje potrzeby...ale tylko dlatego, że przez jakieś 3 ostatnie miesiące, staram się regularnie korzystać z jego zawartości ...
no dobrze nie trzymam już Was dłużej w niepewności i pokazuje co też kryje wnętrze tego pudełka 

UWAGA  UWAGA

<werble>

i wszystko jasne :-) 
próbki, próbeczki, saszetki, saszeteczki - uwielbiam :-)
w pewnym momencie moja kolekcja rozrosłą się do zastraszających rozmiarów ... postanowiłam coś z tym zrobić i uszczuplić troszkę te zapasy.
 Chyba mi się udało, a to wszystko dzięki temu, że od ponad 3 miesięcy nie mam kremu na dzień w pełnowymiarowym opakowaniu  - tylko zużywam próbki ...muszę powiedzieć, że całkiem nieźle mi idzie :-)

a teraz pokażę Wam zawartość z bliska:
zawartość podzieliłam na 2 części
1. kremy do twarzy

2. maseczki do twarzy, rąk, stóp, włosów i peelingi 

ot takie moje zbieractwo :-)

A Wy lubicie próbki?? Zużywacie je, czy tylko zbieracie??

9 komentarzy:

  1. a ja zawsze próbki oddaje komuś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię tylko próbki perfum :)
    Chociaż pielęgnacyjne też się czasem przydają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także trochę tego mam. Zawsze zapominałam o nich. Teraz podrzucam sobie w jedno miejsce te, które chcę sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  4. zbieram, musze się kopnąć i zacząć zużywać!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak, uwielbiam próbki:) ale również często zapominam o nich i zalegają:)
    Pozdrawiam cieplutko,
    www.sayonaramoose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem! mam zapas do końca roku spokojnie, jak nie na dłużej:)
    Tag z bizuterią jest bardzo pomysłowy, może sie przyłaczysz? Meli będzie bardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też zawsze mam taki zapas :)

    OdpowiedzUsuń

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...