Obserwatorzy

wtorek, 16 lipca 2013

przygarnij kosmetyk odc. 3 + wyniki odc. 2




Brązowy eyeliner w pisaku Paese dostaje ode mnie

nika88


Gratuluję!!!
już pisze do Ciebie e-mail :-)
 
 
***********************
 
To już 3 odcinek mojej akcji "Przygarnij kosmetyk" :-) 
 
Dzisiaj znowu coś dla fanek zielonego koloru
lakier do paznokci w kolorze miętowym z shimmerem 
be chic! Mariza

(lakier jest nowy, nieużywany)

Zgłaszać się można do piątku 19.07.2013.

Na koniec kilka spraw organizacyjnych:
*musisz być publicznym obserwatorem tego bloga
*zwycięzcę ogłoszę w ciągu 3 dni od zakończenia akcji
*wysyłam tylko na terenie Polski


Wzór zgłoszenia:

Obserwuję jako:
Mój e-mail:  


Zapraszam do zabawy :-)

29 komentarzy:

  1. paradoxa raz
    iwonab53@gmail.com

    ukochany kolorek

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: theMonique
    Mój e-mail: scar_lett@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: alicjamagdalena
    Mój e-mail: alkatraz007@o2.pl

    :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: MangoMania
    Mój e-mail: mangomania78@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuje: my kobiety i nasze piękno
    e-mail: kosmetyki606@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako : robaczeeek
    e-mail: robaczeeek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo bym go chciała - kolorku akurat takiego nie mam i długo szukałam takiego ^^

    Obserwuję jako: zaczarowanaa
    Mój e-mail: zaczarowanaa.fashion@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, super, cieszę się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Shiawasena, anusiakowa@onet.eu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudo;)

    obserwuję jako:zakochana w kolorkach
    E-mail:goralka18@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. kosmetycznie1993 (Patrycja P)
    kosmetycznie1993@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny kolorek - z chęcią się zgłaszam :)

    Obserwuję jako: InfallibleLifestyle
    Mój e-mail: infalliblelifestyle@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako: lavanda
    Mój e-mail: julia.konieczna3@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: recenzjatorka
    Mój e-mail: recenzjatorka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako:dziki agrest
    Mój e-mail: dzikiagrest1@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako: Aniczkowo bloguje
    E-mail: aniczkaanisia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako: Sekrety naszego piękna
    Mój e-mail: kaasiczkaa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: wiolkaa93
    Mój e-mail: mojczyk@wp.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  19. obserwuję jako żaneta serocka
    cytruska87@gimel.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako: Iwona Ka
    Mój e-mail: iwona3999@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny kolor wiec spróbuje mojego szczęścia:)
    Obserwuję jako: Majowa Malaga
    Mój e-mail: majowa.malaga@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: anioleek89
    Mój e-mail: anioleek89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako: justusualgirl
    Mój e-mail: justusualgirl@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. jeej ! uwielbiam mięte ;));*
    Obserwuję jako: kiciuś
    Mój e-mail: justynka01@buziaczek.pl
    Baner : http://kicius56.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako: deedee_1
    Mój e-mail: marti8991@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Mięty w moich zbiorach nie mam, chętnie przygarnę :)
    Obserwuję jako: rzenn
    Mój e-mail: ma.rzen.ka@interia.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako: Monika B
    Mój e-mail: monek188@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Znowu nie zgłaszam się bo dopiero co dostałam miętowy lakierek, a wygranej gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. lakierek jest super, powodzenia dziewczyny :-)

    OdpowiedzUsuń

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...