Obserwatorzy

poniedziałek, 29 lipca 2013

przygarnij kosmetyk odc. 6 + wyniki odc. 5



Bardzo raduje mnie fakt, że moja akcja "Przygarnij kosmetyk" cieszy się dużym zainteresowaniem :-)

Akcja spodobała mi się na tyle (a mam nadzieję, że Wam również), że potrwa jeszcze jakiś czas. Przyznam, że  kupka kosmetyków dla was ciągle rośnie, zamiast się zmniejszać :-)

Zapraszam zatem do zaglądania i komentowania, bo nie ukrywam, że osoby aktywne na moim blogu mają większe szanse na przygarniecie kosmetyku :-) 

A teraz pora na wyniki 5 odcinka akcji, w którym do przygarnięcia była woda perfumowana Evidence Yves Rocher 

a otrzymuje ją 

żaneta serocka 

z bloga: http://cytruska87.blogspot.com/

Gratuluję!!!
już pisze do Ciebie e-mail :-)
****************************
A kolejny kosmetyk, który czeka na nową właścicielkę to
złoty eyeliner Virtual 
(eyeliner jest nowy, nieotwierany)


Zgłaszać się można do czwartku 1.08.2013 

Na koniec kilka spraw organizacyjnych:
*musisz być publicznym obserwatorem tego bloga
*zwycięzcę ogłoszę w ciągu 3 dni od zakończenia akcji
*wysyłam tylko na terenie Polski


Wzór zgłoszenia:

Obserwuję jako:
Mój e-mail: 


Zapraszam do zabawy :-)


30 komentarzy:

  1. JESZCZE RAZ DZIĘKUJĘ, z przyjemnością dodaję Twój blog do listy moich blogów. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że sprawiłam Ci radość :-)
      dziękuję :-)

      Usuń
    2. Żaneta rozwalasz wszystkie konkursy w blogosferze! :D

      Usuń
  2. obserwuję jako:zakochana w kolorkach
    e-mail:goralka18@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa akcja:):).

    Obserwuję jako: patka
    Email: patrycjaciesielska1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: recenzjatorka
    Mój e-mail: recenzjatorka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł z takim uwalnianiem kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: Avida Dollars
    Mail: wornerka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. A do kiedy będzie akcja trwała? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta konkretna na eyeliner do 1.08.2013
      a cała akcja ....któż to wie....na razie frajdę sprawia mi oddawanie Wam tych kosmetycznych drobiazgów, więc będę się starała, żeby to trwało jak najdłużej :-)

      Usuń
  8. gratki dla zwyciężczyni:)
    obserwuje jako: mangomania
    e-mail: mangomania78@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję!

    Obserwuję jako: deedee_1
    Mój e-mail: marti8991@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: anioleek89
    Mój e-mail: anioleek89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: gullinse
    Mój e-mail: untouched13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako:GingerG
    Mój e-mail: opiniuj.kosmetyki@wp.pl
    nie mialam jeszcze kosmetykow virtual ani zlotego eyelinera,a teraz kiedy zaczelam eksperymentowac chetnie przygarne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako: Julita
    Mój e-mail: 19julita91@gmail.com

    Gratuluje Żanecie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: InfallibleLifestyle
    Mój e-mail: infalliblelifestyle@gmail.com

    Gratuluję :)


    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako: bognyprogram
    e-mail: bodzia161@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako: Iwona Ka
    Mój e-mail: iwona399@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. obserwuję jako: Kasiorra
    email: kassiora90@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: alicjamagdalena
    Mój e-mail: alkatraz007@o2.pl :)

    OdpowiedzUsuń

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...