Obserwatorzy

sobota, 20 lipca 2013

przygarnij kosmetyk odc.4 + wyniki odc.3



Cień do powiek i eyeliner już powinny być u nowych właścicielek, a teraz pora na wyniki odc. 3 mojej akcji "Przygarnij kosmetyk"



Miętowy lakier do paznokci be chic! Mariza otrzymuje

zaczarowanaa


Gratuluję!!!
już pisze do Ciebie e-mail :-)
 
 
*********************************
 
W tym odcinku akcji "Przygarnij kosmetyk" mam dla Was 

błyszczyk Rock Me Baby nr 145 Virtual
(błyszczyk jest nowy, nieużywany)
ma datę ważności do 09.2013, ale jest nieotwierany, więc może jeszcze przez kilka miesięcy komuś posłuży

 Zgłaszać się można do wtorku 23.07.2013

 
 
Na koniec kilka spraw organizacyjnych:
*musisz być publicznym obserwatorem tego bloga
*zwycięzcę ogłoszę w ciągu 3 dni od zakończenia akcji
*wysyłam tylko na terenie Polski


Wzór zgłoszenia:

Obserwuję jako:
Mój e-mail: 

Zapraszam do zabawy :-)

22 komentarze:

  1. Obserwuję jako: Pamma Han
    E-mail : xxxpatrycja91xxx@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: MangoMania
    e-mail: mangomania78@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako:zakochana w kolorkach
    E-mail:goralka18@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuje paradoxa raz
    email iwonab53@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja już dostałam cień i jest cudny ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: Patrycja Nowak
    email: patrycja.nowak07@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Rudaaa12
    kornelia.wlosiak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: InfallibleLifestyle
    Mój e-mail: infalliblelifestyle@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Błyszczyki to ja lubię :) Wątpię żeby szczęście uśmiechnęło się do mnie drugi raz ale co tam spróbuję :)
    Obserwuję jako: nika88
    Mój e-mail: one-more-dress@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. http://opiniuj-kosmetyki.blogspot.com/p/nominacje-liebster-awards.html

    nominowalam cię do Liebster Blog Awards.Zapraszam do zabawy i udzielania odpowiedzi na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję,
    Zgłaszam się, podoba mi się ten błyszczyk:)

    Obserwuję: Arcy Joko
    e-mail: arcyjoko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: Ewka501
    Mój e-mail: ewka501@op.pl

    Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako: deedee_1
    Mój e-mail: marti8991@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: Milena M
    Mój e-mail: millena90m@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze raz bardzo dziękuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratki :) Błyszczyk tym razem nie dla mnie :) Więc życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...