Obserwatorzy

poniedziałek, 8 lipca 2013

przygarnij kosmetyk odc.1

Nie wiem czy wiecie, ale wielkimi krokami zbliża się rocznica mojego bloga. Pierwszy wpis zamieściłam 15 sierpnia ubiegłego roku. Długo się zastanawiałam jaką niespodziankę z tej okazji dla Was przygotować. W końcu zdecydowałam się nagrodzić kilka lub kilkanaście osób. Zobaczymy.

Całą akcję zatytułowałam:
 Przygarnij kosmetyk


Zasady akcji:
 trzeba być publicznym obserwatorem mojego bloga
i
podać swój adres e-mail




A na czym będzie polegała cała akcja?
Co jakiś czas będę miała do oddania jakiś drobny kosmetyk, czy to z kolorówki czy z pielęgnacji. Mam nadzieję, że każda z Was znajdzie dla siebie jakiś kosmetyk, który zechce przygarnąć. Nie ma obowiązku zamieszczania banera akcji na swoim blogu, ale jeśli ktoś to zrobi będzie mi bardzo miło :-)




Na dobry początek akcji mam do oddania
 matowy cień do powiek w kolorze świeżej mięty Mariza.
Cień jest nowy, nie używany.
Na wyrażenie chęci przygarnięcia tego cienia macie czas  do piątku (12.07.2013).




Na koniec kilka spraw organizacyjnych:
*zwycięzcę ogłoszę w ciągu 3 dni od zakończenia akcji
*wysyłam tylko na terenie Polski


Wzór zgłoszenia:

Obserwuję jako:
Mój e-mail: 


Zapraszam do zabawy :-)

28 komentarzy:

  1. Ktoś na pewno z chęcią przygarnie ten śliczny cień, ja poczekam na moje kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o a ja mięty nigdy nie miałam na oczach a to mój ostatnio ulubiony kolor :)

    Obserwuję jako: idalia88
    Mój e-mail: allfaithislost5@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: Avida Dollars
    mail: wornerka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. poczekam na inny kosmetyk, bo rzadko maluje oczy ale kolor piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już wkrótce pojawią się kolejne kosmetyki do przygarnięcia :-)

      Usuń
  5. Zacny pomysł :) Będę obserwować akcję :)
    Po ten cień nie zgłaszam się bo mam identyczny.
    Ta mięta świetnie wygląda na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :-)
      zapraszam na kolejne części akcji :-)

      Usuń
  6. Śliczny aczkolwiek ja akurat Cieni posiadam sporo w zanadrzu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oprócz cieni będą jeszcze inne kosmetyki do przygarnięcia - może w kolejnych odcinkach znajdziesz coś dla siebie

      Usuń
  7. Obserwuję jako Iwona Ka
    Email iwona3999@tlen.pl

    Ps. Pomylił Ci sie miesiąc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie :-)
      dzięki za cynk - już poprawiłam

      Usuń
  8. obserwuję: my kobiety i nasze piękno
    e-mail: kosmetyki606@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. oooo;)
    obserwuję jako:zakochana w kolorkach
    e-mail:goralka18@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna akcja! Sama mam pare kosmetyków, które chętnie bym oddała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :-)
      no szkoda, żeby leżały i się marnowały, jak ktoś może korzystać :-)

      Usuń
  11. obserwuję jako Agnieszka Jędrzejewska
    e-mail: aga.jedrzejewska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. obserwuję jako Patrycja P
    e-mail:kosmetycznie1993@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

  13. Obserwuję jako: Milena M
    Mój e-mail: millena90m@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba tym razem odpuszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kosmetyków do rozdania mam sporo, więc może coś Ci wpadnie w oko następnym razem :-)

      Usuń
  15. obserwiję jako: Aniczkowo bloguje
    e-mail: aniczkaanisia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako:GingerG
    Mój e-mail: opiniuj.kosmetyki@wp.pl
    swietny,nie mam takiego a mam juz pomysl na makijaż z nim :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Z chęcią przygarnę;dd

    Obserwuję jako: Klaudia L.
    Mój e-mail: klaudia1992r@o2.pl

    Pozdrawiam i powodzenia wszystkim :))

    OdpowiedzUsuń

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...