Obserwatorzy

środa, 24 lipca 2013

przygarnij kosmetyk odc. 5 + wyniki odc. 4





Błyszczyk Virtual otrzymuje ode mnie

Paradoxa Raz

 
 
Gratuluję!!!
już pisze do Ciebie e-mail :-)


*********************************************

To już 5 odcinek mojej akcji "Przygarnij kosmetyk".
Tym razem mam do oddania 
wodę perfumowaną Evidence Yves Rocher 
 poj.7,5 ml
(woda jest nowa, nieużywana i nieotwierana)


Zgłaszać się można do niedzieli 28.07.2013

 
Na koniec kilka spraw organizacyjnych:
*musisz być publicznym obserwatorem tego bloga
*zwycięzcę ogłoszę w ciągu 3 dni od zakończenia akcji
*wysyłam tylko na terenie Polski


Wzór zgłoszenia:

Obserwuję jako:
Mój e-mail:  
 
 
Zapraszam do zabawy :-)

34 komentarze:

  1. obserwuję jako czarnulka25
    kkozinska25@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: Aleks Andra
    Mój e-mail: alesobi@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla posiadaczki błyszczyka:)
    Obserwuję jako: MangoMania
    E-mail: mangomania78@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: Julita
    Mój e-mail: 19julita91@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje ;)

    obserwuję jako: Shiawasena
    e-mail: anusiakowa@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: Berni
    Mój e-mail: paulus6cc@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: Avida Dollars
    mail: wornerka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. również gratuluję :)
    Obserwuję jako: thezuuzaa
    mój e-mail: mrln@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zwyciężczyni błyszczyka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo bym chciała przygarnąć tą wodę,
    obserwuję jako żaneta serocka
    cytruska87@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: lavanda
    Mój e-mail: julia.konieczna3@gmail.com

    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. obserwuję: my kobiety i nasze piękno
    e-mail: kosmetyki606@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Rudaaa12
    kornelia.wlosiak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: deedee_1
    Mój e-mail: marti8991@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako:zakochana w kolorkach
    E-mail:goralka18@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. obserwuję jako: Patrycja P
    e-mail: kosmetycznie1993@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. obserwuję jako: Kosmetyczna Maniaczkaa
    e-mail: kosmetyczna_maniaczkaa@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: InfallibleLifestyle
    Mój e-mail: infalliblelifestyle@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: recenzjatorka
    Mój e-mail: recenzjatorka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam ten zapach <3
    Obserwuję jako: Felice
    Mój e-mail: justynaa119@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. A mogę się zgłosić, a paczkę wyslesz w połowie sierpnia? ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: rzenn
    Mój e-mail: ma.rzen.ka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako: Milena M
    Mój e-mail: millena90m@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana, lakier dziś juz jest u mnie - bardzo mi się podoba piękny ma kolor - dziękuje :*
    A wodę bardzo bym chciała bo nic z YR nie miałam ale dam szansę innym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że kolorek Ci się podoba :-)
      życzę miłego używania :-)

      Usuń
    2. Już jest na moich pazurkach :D I często będzie na nich gościł bo bardzo go polubiłam :)

      Usuń
  25. Obserwuję jako Alicja Kozubska
    Mój e-mail ali.kozubska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję zwyciężczyni ;)

    Obserwuję jako: Ewka501
    Mój e-mail: ewka501@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako: Iwona Ka
    e-mail: dziubek1122@onet.pl

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako: alicjamagdalena
    email : alkatraz007@o2.pl
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...