Obserwatorzy

piątek, 12 lipca 2013

przygarnij kosmetyk odc.2 + wyniki odc.1






Dzisiaj jest piątek,
 a więc czas najwyższy ogłosić wyniki pierwszego odcinka akcji "Przygarnij Kosmetyk"

Cień do powiek otrzymuje .....

idalia88

Gratuluję!!!
już pisze do Ciebie e-mail :-)


******************************


A teraz pora na kolejną część akcji.
Tym razem mam do oddania 
eyeliner w pisaku Paese w kolorze brązowym
(kosmetyk jest używany 3-4 razy, oddaję bo  niestety nie potrafię zrobić kreski takim pisakiem )
Zgłaszać się można do poniedziałku 15.07.2013



Na koniec kilka spraw organizacyjnych:
*musisz być publicznym obserwatorem tego bloga
*zwycięzcę ogłoszę w ciągu 3 dni od zakończenia akcji
*wysyłam tylko na terenie Polski


Wzór zgłoszenia:

Obserwuję jako:
Mój e-mail:  

Zapraszam do zabawy :-)

20 komentarzy:

  1. :D super bardzo się cieszę ! :) dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma za co :-)
      mam nadzieję, że cień Ci się spodoba :-)

      Usuń
  2. Obserwuję jako: Berni
    Mój e-mail: paulus6cc@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: aniczkowo bloguje
    email: aniczkaanisia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo ja uwielbiam eyelinery w pisaku. Mam czarny, a brązowy też by się przydał.
    Obserwuję jako: nika88
    Mój e-mail: one-more-dress@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: recenzjatorka
    Mój e-mail: recenzjatorka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem, chyba się nie zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widocznie kosmetyk dla Ciebie ciągle czeka na swoją kolej :-)

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: Kosmetyczna Maniaczkaa
    Mój e-mail: kosmetyczna_maniaczkaa@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ochotę wziąć udział, ale czekam na coś odpowiedniego :P Poprzednie cienie nie w moim kolorze, a eyeliner także :( Gratuluję i życzę powodzenia innym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że czekasz na odpowiedni kosmetyk dla siebie ....moim założeniem było właśnie, żeby oddać kosmetyki komuś kto będzie je używał :-)

      kosmetyków do oddania mam sporo więc może coś się trafi odpowiedniego dla Ciebie :-)

      Usuń
  10. Nigdy nie miałam nic z Paese więc chętnie go przygarnę ;)
    Obserwuję jako: Aleks Andra
    Mój e-mail: alesobi@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też niestety nie potrafię obsługiwać tego typu kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja próbowałam kilka razy i nic z tego nie wyszło ...trudno

      Usuń
  12. Obserwuję jako: Iwona Ka
    mail: iwona3999@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako: alicjamagdalena
    Mój e-mail: alkatraz007@o2.pl

    Mam czarny i też mi się marzy brązowy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: kasiulka90
    Mój e-mail: elementarz90@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...