Obserwatorzy

piątek, 5 lipca 2013

balsam do włosów z nasturcją Mrs. Potter's



Balsam do włosów normalnych i matowych
pielęgnacja i blask
z nasturcją i ekstraktem perłowym
Mrs. Potter's
Forte Sweeden

Ta odżywka to kolejny kosmetyk do pielęgnacji włosów, jaki gościł w mojej łazience. Poprzednio pisałam o szamponie przeciwłupieżowym
Jak już wspominałam, kosmetyki tej firmy często u mnie goszczą, ale niestety muszę się trochę za nimi nabiegać.


Informacje od producenta: 
Balsam zawiera odświeżający i poprawiający kondycję włosów ekstrakt z nasturcji oraz nawilżający ekstrakt perłowy, który nadaje włosom olśniewający blask. 
Efekt: włosy są pełne blasku, elastyczne, a także łatwiej się rozczesują i układają.

Sposób użycia: 
nanieść balsam na wilgotne włosy i spłukać 

Skład:



Moja opinia:
 Opakowanie, typowe dla kosmetyków tej linii, z zamknieciem na zatrzask, które stabilnie "stoi na głowie", dzięki czemu odżywka spływa na dół i możemy ją wykorzystać do ostatniej kropli. Samo opakowanie jest poręczne, dobrze leży w dłoni i nie wyślizguje się z niej. Pojemność 500 ml.
Szata graficzna niezbyt przyciągająca wzrok, uboga w grafikę, jak i kolory. Kolorystyka nawiązująca do koloru nasturcji, czyli pomarańczowa.

Zapach na początku używania ładny, kwiatowy, przyjemny; później, jak odżywka postoi na łazienkowej półce (z uwagi na dużą pojemność jej zużywanie trochę trwa), zapach zmienia się na chemiczny, na szczęście nie utrzymuje się na włosach.

Konsystencja tej odżywki jest dość rzadka, ale bez problemu trzyma się włosa i nie spływa z niego. Ja stosowałam ją na dwa sposoby: albo nakładałam na włosy i niemal od razu spłukiwałam, albo trzymałam przez kilka/kilkanaście minut. W obu przypadkach działa bez zarzutu.

Jest to, jak do tej pory, jedyna odżywka, która pieni się podczas aplikacji, nie ma to jednak żadnego wpływu na jej właściwości.

Z racji tego, że odżywka bardzo dobrze się spłukuje, nawet wtedy gdy nałożyłam jej nieco więcej - nie obciąża włosów, nie przetłuszcza ich, a przy regularnym stosowaniu nadaje im lekki blask i połysk. Ponadto ułatwia rozczesywanie i sprawia, że są sypkie i lekkie.

Podsumowując: świetnie działająca, tania (ok.10-12 zł) i bardzo wydajna odżywka. Polecam :-)

48 komentarzy:

  1. zastanawiałam sięnad jej zakupem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, jest tania więc warto wypróbować

      Usuń
  2. Spoglądam czasami na kosmetyki z tej firmy, ale jednak nigdy się nie zdecydowałam, a zawsze zbierają pochlebne opinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bardzo lubię kosmetyki do włosów tej firmy, często do nich wracam

      Usuń
  3. Ja jestem przekonana do kosmetyków tej firmy:) najbardziej lubię stosować od nich odżywki:)lub właśnie balsamy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak odżywki i balsamy do włosów mają świetne :-)

      Usuń
  4. oooo a ja znam sklepik gdzi moge dorwac kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety muszę się za nimi nachodzić bo raz są a raz nie ma

      Usuń
  5. wielokrotnie używałam produktów do włosów tej marki, są całkiem dobre, tego balsamu akurat nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja za każdym razem kupuję coś innego z ich oferty, przeważnie to, co akurat jest dostępne :-)

      Usuń
  6. Uwielbiam szampony z Mrs Portter's

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też chociaż jednak mam wrażenie, że odżywki/balsamy do włosów lepiej się u mnie sprawdzają

      Usuń
  7. ja mialam jeden szampon tej firmy, ale jakos specjalnie nie dzialal na moje wlosy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zachęcam do wypróbowania odżywek lub balsamów do włosów

      Usuń
  8. Ja szukałam tego balsamu, ale znalazłam tylko aloesowy... bardzo ciężko trafić na większy wybór tych kosmetyków w sklepach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z reguły kupuję to, co jest aktualnie na półce i zgadzam się to kolejna polska firma, którą ciężko dorwać stacjonarnie - szkoda

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że i u Ciebie się sprawdziła :-)

      Usuń
  10. Muszę poszukać tych kosmetyków, bo są dobre jak widzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szukaj szukaj warto się za nimi rozejrzeć :-)

      Usuń
  11. Ja ostatnio kupiła z tej firmy odżywkę do włosów w AUCHANie i jest ich spory wybór a w zależności jaką chcemy kupić ceny wahają się miedzy 5 a 8zł :) Ja swoją mam zamiar na dniach wypróbować ciekawe jak się sprawdzi bo twoja całkiem niezła jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zapłaciłam troszkę więcej, ale to niestety w małym osiedlowym sklepiku dlatego cena trochę wyższa

      niestety nie mam u siebie Auchan :-(

      Usuń
  12. Kiedyś bardzo często kosmetyki tej firmy u mnie gościły, a teraz tyle innych inności jest do sprawdzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak do wyboru do koloru :-)
      ja często wracam do włosowych kosmetyków tej firmy

      Usuń
  13. Mam identyczną opinię o niej i też dziwiłam się, że się pieni :) U mnie jest jej dużo w małych drogeriach i w Intermarche :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do tej pory nie spotkałam odżywki, która by się pieniła - przy pierwszym użyciu myślałam, że pomyliłam ją z szamponem hihihi

      Usuń
  14. Nwet chyba tasza, ja w Auchan kupuję je za jakieś 7 złotych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. być może - ja niestety nie mam u siebie Auchan

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. polecam, a potem chętnie przeczytam recenzję :-)

      Usuń
  16. Nigdy nie miałam nic do włosów z tej firmy,ale już od dłuższego czasu szukam jakiegoś balsamu na włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam wypróbowanie tej firmy, może akurat podpasuje Twoim włosom :-)

      Usuń
  17. Tyle razy widziałam kosmetyki tej firmy na sklepowych półkach, ale nigdy się na nie nie skusiłam. Czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie - wybór spory więc na pewno znajdziesz coś odpowiedniego dla siebie

      Usuń
  18. Nie widziałam nigdzie kosmetyków tej firmy, ale ta odżywka bardzo mi się podoba :) Bardzo ważne, że nie obciąża włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie też bardzo istotne jest to, żeby nie obciążała włosów - na szczęście ta sprawdziła się na moich włosach

      Usuń
  19. chyba nigdy nic nie miałam z mrs potter's

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do mnie kosmetyki tej firmy wracają jak bumerang co jakiś czas :-)

      Usuń
  20. nigdzie nie mogę jej znaleźć ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt bardzo ciężko ją dostać ...zwłaszcza w mniejszych miastach
      dziewczyny wyżej pisały, że w Auchan jest dostępna

      Usuń
  21. Miałam z aloesem i bardzo ją polubiłam. Jest leciutka, nie obciąża a działa świetnie. Tej wersji też muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z aloesem też na pewno kiedyś miałam, pewnie za jakiś czas znowu coś mi wpadnie do koszyka z tej firmy

      Usuń
  22. Jeszcze nigdy nie miałam nic tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam wypróbować, szczególnie odżywki i szampony są godne uwagi

      Usuń
  23. O marka uwielbiana przez moją mamę :) Ostatnio dużo dobrego czytałam też o ich maskach do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maska jest w moich planach zakupowych, ale najpierw muszę zużyć to co mam w zapasach :-)

      Usuń
  24. Super, będę musiała sobie kupić i wcale nie drogi kosmetyk :)) Trzeba wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem nie drogi a całkiem fajnie działający - polecam

      Usuń

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...